Perakende İşletmeleri İçin
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Customer Engagement Oracle’ın bütün ürünleriyle entegre çalışır. Bu sayede, veri aktarımı her zaman güncel kalır.
Web uygulama üzerinden erişim
Müşteri tanıma sistemi
Kampanya ve sadakat modülleri
Çoklu insan desteği
Merkezi Yönetim ve Esnek Entegrasyonlar
Customer Engagement’ın omnichannel özelliği sayesinde, bütün satış kanallarında müşteri, sadakat, kampanya, segment ve yönetim modüllerine erişebilirsiniz.
Mağazanızın ihtiyacı olan bütün modülleri tek merkezden, hızlı ve kolaylıkla yönetin!
Müşterilerinizi Tanımanın
En İyi Yolu
Müşteri Ekranı ile müşteri profilleri oluşturabilirsiniz. Bu sayede, müşterilerinizin tüm alışveriş geçmişlerini ve alışkanlıklarını görüntüleyebilirsiniz.
Doğru Kitleye Ulaşma
Segment modülü ile hazır veya manuel segmentler oluşturarak, müşteri analizleri yapabilir ve hedef kitlenizi kolaylıkla belirleyebilirsiniz.